Ciao Ciao Italia

Imorgon kör jag ombord på gotlandsbåten mot Nynäshamn, för att på lördag flyga ner till Milano. Där väntar en hyrbil som ska ta mig till Bologna på ett kick. Fram emot söndag borde jag vara framme i Punta Marina, den lilla byn på östkusten ungefär 2 h bilfärd söder om Venedig.
En veckas efterlängtad och behövlig semester efter vårens tunga skolperiod hägrar!

Jag hoppas på romantiska stunder med min sambo, laddade batterier och massa av härliga intryck och inspirerande kulturmöten.

By the way ska jag beöka en italiensk hårfrisör, bara för att se hur det går. Är språkförbistringarna för svåra kanske jag kommer ut renrakad på huvudet.

Något jag kanske inte behöver nämna är att jag ska köpa skor...

Arrivederci!!

Punta Marinaskissbok

Foto: google.se & gettyimages.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback