Appleskrutt

Är inte så lite besviken. Min kära dator har funnits i min händer exakt 64 dagar [åhh, jag insåg precis att mina 90 dagars fri support inte är över än.. jehova!], hursomhelst, idag - på den 64:e dagen av normalbruk lossnar den vänstra shiftknappen!! Det är ju för fåglarna ungefär som att förlora tummen på sin skrivhand!

Har ju knappast [haha var det någon som såg skämtet där... knapp-ast] använt den som pingisracket! Den senaste veckan har den dessutom bara stått hemma på skrivbordet, trots att den är så transportabel. Usch, nu måste jag tjata på support och lämna in på lagning och vara utan dator vem vet hur länge??

Scandaless säger jag bara. Scandaless.

Kommentarer
Postat av: Kijul

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-01-10 @ 21:31:08
URL: http://www.beneblog.eu/kijul/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback