Örongodis

Fick en iPod Nano lite överraskande.

image160


Jag älskar musik och har alltid iTunes igång, men jag är egentligen alldeles för social [läs nyfiken] för att skärma av mig med en mp3-spelare i öronen, varför jag inte skaffat någon tidigare.

Men nu tillhör alltså även jag den trafikfarliga skaran...  ;-) om än jag förmodligen främst kommer att använda den i löparspåret.

Det finns massa fiffiga tillbehör. Särskilt inom området "aktiv förvaring". Kepsen verkar ju riktigt smart eftersom sladdarna försvinner, och varför inte kombinera nytta med nöje. iPod användare: skärp er!

image161
bilder: apple.com, isoundcap.com & tunebuckle.com

Kommentarer
Postat av: cleo

Vilken trevlig sak att få lite så där! Glad påsk!

2007-04-05 @ 20:42:29
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback