Tisdagstema djur

ugglehiss i kulturhuset
Foto: Little Miss Fix It


Hakar på dagens tisdagstema, på håret kan man säga... 30 min till onsdag.

Under utställningen "Fiction Hotel" på Kulturhuset i fjol blev jag särskilt kär i hissen som gick upp till utställningen. Denna bild täckte den bakre väggen, som lyste som en stor skön lampa. De senaste gångerna jag varit där har jag inte använt hissen så jag vet inte om det tillhörde utställningen eller om den fortfarande finns kvar.

Växt- och djursilhuetter är verkligen en favoritform för mig och ugglor, det är fina djur det!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Ahhh.. men gud så kul!!!!!!!!!!

Kram

2008-07-07 @ 21:11:24
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback