Städa upp i ditt liv för att må bättre

                                        image250


Om man som jag är en "bra att ha, spara"-person (gäller allt utom pengar, konstigt nog) och ständigt tycker sig ha för lite utrymme kanske denna bok kan göra skillnaden?

Det verkar vara en inspirerande guide som hjälper dig att röja upp, sortera och kasta. Författaren lovar att du på köpet blir både nöjd och lättad och själsligt kommer att må mycket bättre.

Jag har bara skumläst den ännu och pustade lite skall erkännas, för att det förefaller ganska krävande att nå den där inre friden genom att röja och städa... if you know what I mean.

Jag köpte den på IKEA till familypris, men jag har sett att den även finns på exepelvis Bokus för 109:- plus frakt

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, låter som något jag skulle kunna behöva!

2008-01-06 @ 11:47:25
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag kan förstå poängen med denna bok. Men jag blir genast skrämd och tonårig av titeln. "nej nej jag vill inte"

Jag kanske behöver läsa en "väx upp ditt jädra sladdbarn" först..

2008-01-06 @ 20:45:59
URL: http://www.vardagsmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback