Baby - baby - baby...

I den rådande slageryran är det lätt att få låtar på hjärnan, typ "I want money - money.." a la Elin Lanto, men just nu är det faktiskt en annan textrad som råder, nämligen "Baby-baby".

Min bästis har kläckt! Jo det är sant, och ut kom [inte en Göte, men] en Adrian!! [tack gode gud! Jag hade inte kunnat leva lika bra med ett gudbarn vid namn Agnes, som var planerat för en ev. tösabit...]
Stolt som få. "Gudmor" smaka på ordet... gud - mor... lite förmer än den vanliga morsan alltså. Så nu är jag liksom både gudmor, och moster, och gudmor igen... sa jag att jag var stolt!?

Pratade lite med Adrian imorse. En sanning med modifikation, jag pratade med hans mamma. Själv låg han mest och hickade. Nåväl, mer kan man väl inte begära av en 13-dagarsklutt. Hon, mamman alltså, bästisen, sa: "- jag pratar med gudmor, Adrian, hon kommer att ge dig massa fina presenter... ehhh.. ja eehh, hon är ju student... men..ehh sen så..." 

Ha ha! Hon kan ge sig i backen på att att han kommer bli bortskämd av mig! Nöden [att leva på CSN] är uppfinningsrikedomens moder!

När jag var i Sthlm sprang jag på en supercool bebisbutik: Birka baby. Där fanns de allra sötaste converseskorna! [typ stl 16... rymmer en vuxen stortå] Så, när Adrian lärt sig gå, är hans gudmor förhoppningsvis välavlönad...

Förutom alla störtsköna kläder och prylar för människor tre äpplen höga fanns det en superfiffig lösning vid kassan. I disken var det en inbyggd bebisstol! Hur smart är inte det när man har ett 18 månaders ålskinn med sig. Tror att de fått fler betalande kunder i och med den. Förutom jag då, som bara frågade om jag fick ta en bild...

Birka baby
foto: birkababy.jetshop.se & Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Askalise

Thank you for the informative website

2008-12-05 @ 15:36:45
URL: http://askalise.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback