Jobbsök, Hultan & evinnerlig väntan...

Så, nu är min första arbetsintervju avklarad. Timmar efter varandra lades på arbetsproverna, som sig bör var svårare än de jag sökte till Designprogrammet med. Stress och nervositet, slitig resa och svettig sommardag. Jag säger inte mer än att det var en tjänst på fastlandet... Mitt drömjobb!

Efter intervjun var det dags för nästa prövning; Hultsfredsfestivalen! Det tog mig 29 år innan jag kom dit men nu har jag upplevt även det. Jag jobbade för Högskolan i Kalmar och vår "Hälsa hem"-monter var ett populärt inslag med foton som direkt skrevs ut till vykort  och gnuggistatueringar. Med andra ord blev det, tack och lov, militärtält på funktionärscampingen. Hade fantastiska musikupplevelser men den som berörde mig mest var Laleh

Så.. nu är det bara att vänta... på besked.... 8 st slutliga kandidater... efterstraktat... tufft... nervpirrande... jobbigt... spännande... chans... Ja vilken chans det skulle va!

Kommentarer
Postat av: nuru

Laleh vill jag se live med! Så duktig är hon

2007-06-27 @ 01:24:59
URL: http://nuru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback