Studieresa

till textilriket. Ja självklart pratar jag om självaste textilhuvudstaden Borås! Imon bär det av. Textilhögskolan, textilmuseet, Rydboholm och Sandberg ska besökas...

För att hotta upp inspirationskanalerna ytterligare så tänkte jag hinna med hufvudstaden också. Nordiska, "Tennet" och Kulturhuset om jag får be.

Input input input!

Uppdatering [publiceringen i onsdags gick visst sådär...]: Nästan allt hann jag med! Dessvärre inte Sandberg, och att hitta en parkeringsplats på Östermalm var stört omöjligt på lördageftermiddagen... så inget besök på Svenskt Tenn. Men ujujuj! Nu är det dags.

Output output output!

Kommentarer
Postat av: Pauloliwia

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-03 @ 14:42:26
URL: http://pauloliwia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback