Examination

Den 14 maj hade jag så min examination.
Dagar av vånda tog alltså ett avstamp, gjorde en ansats och brakade loss!

Så examination vaddå? Det innebar att jag presenterade mitt examensarbete för examinatorer och skolkamrater.. ett 60-tal åhörare. Nervositeten gjorde sig gällande... Hade rosetter på tightsen som vippade i takt till mina skakiga ben hehe.

Hela vårens arbete komprimerat till en sjuttonochenhalv minuts PowerPoint, sirkus. Skolan bjöd på lunch i glashyttan och efterföljande seminarium. Kritik och frågor. Ris och ros... Många rosor till arbetet inspirerat av rosornas ö!

Med veckor av för lite sömn var det ett under att jag överlevde. Jag mer än överlevde. Jag njöt, jag argumenterade, jag sken, jag kände mig stolt, lättad, lycklig,sprallig, tacksam och glad. Att det gick vägen...

Produktfoto kommer snart...

Out

Om en vecka ligger arbetslivet framför mina fötter.... jag längtar.

Kommentarer
Postat av: marge

U did it!!! Grattis sötnos nu har du hela världen framför dina fötter hihi. Allting som du vill kan du göra! kramis

2007-05-27 @ 11:34:32
URL: http://www.marges.blogg.se
Postat av: Julianvanja

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-03 @ 08:32:25
URL: http://julianvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback