Twine Table av wis design

"Opposites attract" heter det ju men man säger också "lika barn leka bäst"...

Det måste vara det första uttrycket som gäller i mitt förhållande för kan vi tycka olika om något så gör vi det... [å kan vi inte så gör vi det ändå...] Detta gör att alla beslut gällande det gemensamma hemmet måste föregås av en process. En  anpassningsprocess...

Det är väl den processen jag är mitt i nu när jag bloggar om detta bord, för Jesper vill gärna ha ett, men jag vet inte riktigt...
Tycker det är superläckert faktiskt. Men inte i detta hem, i detta nu. Men.. vem vet... kanske i framtiden.
Så länge så kan ju jag introducera mitt begär från wis, deras häftiga halsbandslampa Dot Floor Lamp som jag varit kär i sedan jag såg den på möbelmässan förra året. Den lär han behöva processa....

   image339
Foto: henrik bonnevier för wisdesign.se

Kommentarer
Postat av: Kasparkarine

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-02-09 @ 12:27:47
URL: http://kasparkarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback