Bloggkompisar



finns det gott om där ute och jag har fått flera fina nomineringar. Särskilt tack till Johanna, A-K och Emma!!! Jag är så glad att ni kikar in hos mig och att ni kommenterar, självklart finns jag i er läsarkrets också!

Det finns många bloggar, både mode och allmänna som jag läser men jag väljer att länka till några av inredningsbloggarna jag alltid återvänder till:

Husmusen - Den första svenska utpräglade design/inredningsblogg jag började läsa. Frida du rockar!

Isa - älskar Isas ocensurerade vardag som egenföretagare och familjefru.

Fixa & dona
- gillar bilderna och Hildurs stilsäkra inredning.

Juniform - härligt språk och formspråk i Annas business och familjeliv.

Vilken är din favoritblogg? Jag vill gärna upptäcka nya inspiratörer!

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Vad roligt att läsa att du gillar min blogg! Stort tack! Men jag heter Hildur... ;-)

2008-12-17 @ 19:05:39
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Hildur - fixa&dona

Ibland går det snabbt när man skriver inläggen. ;-) Virrig är inte särskilt svårt att vara. :-D

2008-12-17 @ 20:17:20
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Johanna.B

Hihi tack så mycket! Snart är det jul och imorgon får jag äntligen åka hem till familjen, längtar så jag håller på att spricka. Men först ska lägenheten städas, tur att den inte är så stor! :)



Många kramar

/Johanna

2008-12-18 @ 09:46:04
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback