Trassel på tråden



I nästan två dagar har vi inte haft internet. Ve och fasa! Inget internet och världen stannar. "Ska vi gå på bio? ja, vi kollar vad som går - nej just ja vi har inget internet... -Ska vi göra julkort? ja vi surfar inspiration... om vi hade nåt internet hade vi kunnat gjort det. -Vad har han för adress? Hmm, vi får kolla sen när internet hoppat igång igen... osv osv. Gång på gång har diskussioner lett till att vi är mer beroende av internet än vad åtminstone jag kunde föreställa mig. Självklart finns det vägar runt problemen, men det är just vanan av den snabba informationen som blir påtaglig när den inte finns tillgänglig. Det ska erkännas att det var lite stressande att inte veta hur länge det inte skulle fungera, och lagom när jag började slappna av och inte bry mig, så hoppade det igång igen. Jag är inte särskilt nöjd med vår internetleverantörs agerande i frågan, men det är en annan historia.
Now I'm back in business!

På lånat internet: Jag återkommer så fort jag är uppkopplad igen... jag hoppas vi ses snart!!

Illustration: Sara Zetterström (eg. ska den vara vit och svart, men än en gång laddas bilden upp negativ.. Jag står frågande inför problemet...)

Kommentarer
Postat av: carro

Jag ser ingen bild....

2008-12-15 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback