Tvättäkta skönhet

När jag såg det här supervackra handfatet tänkte jag: "ett sånt vill jag ha i mitt framtida hem!"

Jag tänker så ganska ofta och har en speciell pärm där jag samlar utklipp, färgprov och annan härlighet för att jag sedan när jag står där med drömhuset på halsen inte ska glömma bort all fin inspiration jag sett genom åren utan istället lätt kunna besluta hur det ska se ut... när det är klart.

Jag har skapat en ny kategori för detta ändamål, för de där speciella sakerna som slår an något inom mig, det jag snubblar över när jag pluppar på nätet...

Namnet är Happy D Duravit och handfatet är gjort av Sieger Design. Det finns bl. a att köpa via Badoo för 3500 kr i runda slängar. Ska du köpa ett? Tänk bara på att det är leveranstid på 4-6 veckor.

image263
Bild: badoo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback