vårFORMEX 2008

image252

Imorgon öppnar Älvsjömässan portarna till vårens Formexmässa. Det är ju himmelriket för inredande och pyssliga fackfolk.
Nuförtiden är ju jag ett sådant, fackfolk. Dessvärre är vi så fasligt upptagna med att bygga vår i varuhuset att vi inte ens hinner ta en dags vila och fara upp till hufvudstaden [nåväl, dess södrare regioner] och inspireras. Vi skulle behöva det, eller jag menar, jag skulle behöva det. Inspiration.

Detta är vad jag missar:

En mässa som går i tecken av det dekadenta franska. Det kommer vara mustigt, ombonat och personligt. Man kommer kunna lyssna på Edith Piaf i högtalarna. Åhh Edith missar jag! Isabelle Halling kommer att sprida sin inredarglädje som en av föreläsarna. Isch, missar Isabelle också!

Dessutom kunde man bli sminkad av proffsiga Make Up Institute.

Suck. Jag är lite sur på Våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback