Bråda dagar

Ständigt denna kamp om tiden! Jag älskar att blogga och att läsa andra bloggar att pluppa runt på hemsidor som leder till en ny spännade sida, som leder till en ny vacker produkt, som leder till nya talangfulla formgivare, konstnärer, pysslare...
Känner du igen dig? Dessutom, nu när våren/sommaren är här för att stanna, är det ännu fler saker som slåss om de futtiga timmar om dygnet som kallas vaken tid. Jag hinner endast med att blogga om en bråkdel av allt som inspirerar mig, som händer mig och som jag vill föreviga och/eller minnas, men man får väl vara glad för det lilla...

Hur gör ni för att få tiden att räcka till?



                        image401
Bild: flickr.com "kitschmafia"

Kommentarer
Postat av: Tomkjersti

Very nice site. Will sure visit again.

2009-05-26 @ 12:55:24
URL: http://tomkjersti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback