Dagens pyssel: soffdyna

Idag har större delen av e m/kvällen ägnats åt att göra en dyna till vår gamla kökssoffa. Den har genomgått en make over som heter duga.

Skummadrass, fibervadd, mönstrat tyg, dragkedjor, snöre och syattiraljer [inkl. symaskin] var det som behövdes.

Eftersom jag ville ha ett lite snajdigare stuk på soffan var jag på jakt efter en vit eller marinblå passpoal, men icke! Det slutade med att jag gjorde en själv av snöre och dynans tyg. Pjuh! Vilket jobb.

Jag hoppas att jag blir klar imorgon.

        image392
Foto: :.sara

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

Svar: Tack Caroline! Jag valde en standardsida och sen gick jag in och pillade lite bland koderna för att få den som jag ville (på ett ungefär) Men att inläggen blir understrukna, det har Blogg.se lyckats ställa till med och jag hoppas det rättar till sig snart!
Little Miss Fix It

2012-09-01 @ 09:45:11
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback