Den där Mary

Just nu är det historiska dagar på jobbet. Liksom förra veckan tillbringar jag denna vecka med en levande IKEA -legend, nämligen Mary Ekmark. Mary har jobbat inom IKEA i 43 [!] år och hunnit med allt ifrån katalogen, till varuhus och designavdelningen. Hon är faktiskt inte som någon annan jag träffat, hennes spektra av kunskap är så fantastiskt och hon är som en aldrig sinande källa av glädje, inspiration och IKEA-anda. Jag försöker suga åt mig som en svamp. Inte nog med att Mary allena är en ikon. Hon är dessutom gift med Lennart Ekmark, med lika lång IKEA-historia bl. a som designchef.

Inspirerande - det ordet räcker knappast till!

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Du har väl sett att du är länkad hos Sköna Hem :-)

2008-05-30 @ 01:26:32
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Richardjasmine

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-12-08 @ 09:25:53
URL: http://richardjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback