Helgfrukost

Igår var vi på teater. Direkt efter jobbet bar det av och kvällen tillbringades med goda vänner och mycket skratt. Det var KAlmar Student Teater som bjöd på sitt årliga vårspex. Två vänner var med i ensembeln och shit vilken föreställning de bjöd på!
I morse trodde jag att det var jobbdags när jag vaknade men lycka att upptäcka att det är helg!
Det är kanske lite motsägelsefullt att prata om helgfrukost som en vardagslyx men ni fattar vad jag menar va. Det är så underbart att ta det lugnt och köpa nybakade frallor och sitta länge och njuta av frukosten. Jag mår dessutom lite extra bra varje gång jag dukar fram med brödkorgen i canvas från danska Stelton. Den finns i flera färger men i fjol valde jag att köpa en svart/beige, fiffigt då den även är vändbar. Finns på inspiration för 199 kr, då kan man välja mellan en stor eller två små.

Jesper är på stan i hemligt ärende... Jag tror att det har något med min 30-årsdag på måndag att göra. Schhh...


foto: :.sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback