Ljuva Ting

Min favoritmodebloggerska Engla utlyste igår en tävling där man kan vinna saker för
500 kr på nätbutiken Ljuva Ting.

Jag skulle vilja vinna eftersom jag ser det som en möjlighet att försöka återgälda den jag älskar mest av allt, han som gjorde min födelsedag så fantastiskt minnesvärd!
Min älskling.

För 500 kr skulle jag välja fyra vita tabletter från LOB Design, muminmuggen "Kärlek" från Arabia, den turkosa härliga skålen från Höganäs och slutligen fräcka svarta kanelbulleformar från (kala:s får:m). Jag skulle baka de godaste bullarna jag någonsin bakat och göra den godaste varma O'boyen och servera det med massor av kärlek... och hoppas att han alltid finns där för mig...


Kollage av :.sara med bilder från ljuvating.com

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Vilken fin tanke! Jag hoppas du vinner bara för att din tanke va så fin!



Svar: Tack så mycket! Jag hoppas febern blir kortvarig, men än är den kvar..



Kram

2008-05-20 @ 19:55:39
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Tristanamna

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-11-18 @ 10:42:40
URL: http://tristanamna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback