Allie's egen barnkammarbok

Anledningen till att det varit lite tyst här på bloggen är att helgen har varit full av besökare och besök. Igår åkte vi tvärs över landet till västkusten för att hälsa på tillskottet i storfamiljen. För två månader sen blev nämligen Jesper och jag farbror och faster. Hon kom mycket tidigare än det var planerat, men nu har alltså lilltjejen vuxit till sig så pass att hon kunde ta emot besök. Med oss hade vi boken Min egen barnkammarbok och hennes far & mor påpekade att nog för att hon gjorde enorma framsteg, men läsa, nej det kan hon inte än. Vilken tur att den här boken är lika mycket för föräldrarna då för varvat med ramsor och sånger så fyller man i framsteg och minnesanteckningar av allt roligt som sägs och görs under barnets första sex år. Och vid det laget så kan hon nog läsa alldeles själv! Det söta presentpappret kommer liksom boken från Åhléns.


Foto: Sara Z

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Va mysigt! Jag var också på västkusten i helgen, o Göteborg för att vara mer exakt. Ska berätta mer om det snart!



Kram

/Johanna

2008-11-18 @ 09:40:25
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Mor

Lät mysigt... O vilka fina presenter hon fick! Hoppas hon vuxit till sig nu då..?!

Kanske hon får en kusin snart..hoppas jag..:))

Igår firade vi Antons 1-årsdag..tiden går så fort

Kramar till er!

2008-11-19 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback