Kreativ utställning med bonuspresent

Skynda att göra som jag (och många med mig) och haka på Junifoms kreativa utställning! För att vara med måste du anmäla dig senast på tisdag den 11 november.
Inte nog med att det garanterat blir ett spännade spektra av alster, när utställningen är över kommer bidragen dessutom att lottas ut bland deltagarna och jag ser med spänning fram emot vad som kommer dyka upp hos mig som en tidig julklapp...
Bidraget måste mejlas till Juniform senast den 29:e november.

          
Bild: inbjudan med tillåtelse från Juniform

Kommentarer
Postat av: Anna

Varmt välkommen till utställningen. Ser verkligen fram emot den 2:a december. Kul att du hittade till mig!

2008-11-07 @ 21:36:33
URL: http://juniform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback