Lördagslektyr & lägenhetsvisning

Igår var jag bara hemma och vände för att sedan närvara vid en kreativitetskavalkad. En maskerad alltså. Det var riktigt lyckat och jag träffade både Drottning Silvia, Britney Spears och hennes livvakter, en Kizzmedlem och tro det eller ej men en Kom&In:are (alltså en inredare på IKEA). Ha-ha det var riktigt kul att se att man kan använda min arbetsuniform i utklädningssyfte.
Idag väntar lite härlig inspiration från veckans inredningstidningar som inte hunnits med, och en lägenhetsvisning. Mäklaren frågade om vi är händiga, så jag väntar mig ett tak och inga väggar, ungefär...

Update: Lägenheten var inget av det vi söker. Mäklarbilderna vara grovt photoshoppade, för på nätet så såg den i alla fall bebolig ut, och potentialen lyste tyvärr med sin frånvaro. Vi letar vidare.


Foto: Sara Z

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hallå där lilla My! Vad spännande med lägenheten, hoppas den är som ni tänkt er.

2008-11-01 @ 12:25:34
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback