Mr. Hall

Jag har ju en liten fetisch för klädhängare... Denna visades på möbelmässan i våras och jag har sett flera bilder på den men nu har jag även sett den i verkligheten. Tamburmajoren Mr. Hall produceras av SB Nord och är superhärlig, precis som det mesta designat av Karin Mannerstål. Men när jag såg priset (kom inte ihåg exakt men mer än 3000:- var det ) kunde jag inte hjälpa att jag tänkte: "en bit MDF och sticksågen så fixar jag en själv". Jag som pluggat produktdesign borde ju backa upp designers och förstå värdet av en produkt... Fast det gör jag verkligen, definitivt gällande saker som jag absolut inte har skills för att själv producera.


Foto: sbnord.com

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Vilken cooling! Kommer förresten ner till Kalmar och IKEA imorgon med några klasskompisar. Det är julshopping på gång!



Kram

/Johanna

2008-11-23 @ 21:40:17
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Martina

Riktigt läcker!

2008-11-24 @ 13:50:20
URL: http://rum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback