Must have Liselotte Watkins kalasbyxor

                                          
                                           Illustration av Liselotte Watkins

Fick tips från Frida att det finns illisar av Liselotte Watkins att få tag på, ett 50x70 tryck på 300 g konstpapper för 750:-. I limiterad upplaga förstås, så skynda fynda genom att mejla [email protected]. Precis som med det mesta så får jag en favvo, jag menar ALLA hennes illustrationer är ju superläckra, men just en eller ett par som ger det där extra behagliga ryset av att bara betrakta. Så är det med Kalasbyxorna. I must have! Så fint i sin enkelhet, precis som kalasbyxor och stålgalge från kemtvätten...

Kommentarer
Postat av: kattis

Jag såg motivet med strumpbyxorna i en inredningstidning för ett tag sedan och fastnade dirkt och nu när Husmusen tipsade om att det gick att köpa blev jag riktigt sugen... hmm.. frågan är var man skulle hänga den bara. :)



Snygg o intressant blogg!

2008-11-14 @ 13:08:03
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback