Svenskt Tenn för brudparet

Nu har ju jag just gått och gift mig men ujujuj om inte Svenskt Tenn hade varit mitt förstahandsval för bröllopsbok som blivande brud (under förutsättning att bröllopet inte varit en överraskning vill säga). Den 2 februari nästa år lanserar de nämligen sin bröllopstjänst där man kan skapa just en bröllopsbok (likt många andra heminredningsbutiker). Man väljer helt enkelt ut sina favoriter eller behov bland sortimentet och gästerna går sedan in och köper något från listan som bockas av vartefter. På så sätt undviker man dubbla uppsättningar av elefanttygsbrickor... Dessutom supersmidigt för den som får presenttorka.

          
Bild: elleinterior.se

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Oj har du gått och blivit fru? Det något jag helt missat. Grattis till er båda!

2008-11-05 @ 22:14:15
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så jättemycket! Jo jag blev ju Little Mrs Fix It i somras va... ;-)

2008-11-06 @ 07:28:59
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback