Glad Påsk!

Idag har vi haft en helt underbar påskafton på Öland tillsammans med familjen Haglund. Strålande sol och mysiga utflyktsmål. Nu är det påskmiddag som hägrar. Jesper gav mig det vackraste påskägg jag någonsin sett med urgoda chokladklädda mandlar i. Det kommer från fina lanthandeln i Gårdby. I bakgrunden skymtar mina äggljus som jag ser fram emot att tända senare i kväll. På bordet står även tuppen och kikar fram bakom påskliljorna...

Glad påsk och en fortsatt trevlig helg önskar jag er alla!



Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Praktikant Hanna =)

Hej Sara! Jag satt och googlade lite och hamnade här på din sida! Jätteroligt! Du skriver riktigt bra och om en massa intressanta saker. Så här lär det bli fler besök! Ha det gott! Kram Praktikant Hanna =)

2009-04-12 @ 19:39:29
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Hej Hanna! Vad kul att du hittade hit, och tack söta för fina orden! Du är såå välkommen tillbaka :-)

Kram

2009-04-15 @ 17:21:10
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback