Sköna söndag

Som ni kanske märker så har bloggen gått på tomgång under helgen. Ibland har jag så mycket inspiration och projekt på g att jag inte ens hinner med att dokumentera allt. I helgen har jag pysslat och fixat och donat för fullt och jag hoppas på att kunna visa lite resultat snart. Igår tog jag en paus i allt fixande och stack ut på picknick med min kompis Maja. Det var färska fikon (den vackraste frukten jag vet just nu), jordgubbar, goda mackor, physalis, choklad, oliver... Gott var det, och bedårande vackert vid Kalmarsund. Nu är det ny vecka och nya tag och Majas söta japanska ask får symbolisera och inspirera mig för kommande veckas många göromål. I can do it!

Foto: Maja Mångård (eller jag, men jag tror Maja tog detta lite mer från höger...)

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Jag vill se vad du har pysslat med i helgen!!!! Heja heja! :)



Kram

/Johanna

2009-04-06 @ 09:02:06
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback