Dan före dan...

...före lanseringen av IKEA-katalogen!

I Sverige är det ett otroligt hysch hysch och locket på som gäller för den årliga lanseringen av världens mesta trycksak, inte ens hemsidan hintar något, om man inte läser mellan raderna i Stimulanspaketresan. Men i vårt grannland Norge däremot så smyger man inte med att katoalogen finns "pa varehuset fra 13. august", och om man inte kan hålla sig tills dess så går det bra att bläddra i den norska nät-varianten. Jag ser verkligen fram emot att få alla nyheter samlade i en rykande färsk katalog och här kommer en liten tjuvtitt... Personligen så tycker jag att dessa bilder ser grymt exklusiva och inspirerande ut!


Foto: IKEA via klikk.no

I år är det en bas i svart (brunt) och vitt som gäller med starka kulörer som lila och orange som accent!

Och du.. glöm inte att du måste tala om för brevbäraren att du vill ha katalogen. Om det står "ej reklam" på lådan vill säga.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh va kul att den dyker upp snart. Har sett fram emot att bläddra och få lite nya idéer inför hösten :)

2009-08-12 @ 15:06:12
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/
Postat av: Hildur - fixa&dona

Då återstår det att se om jag överhuvudtaget får nån katalog. Fick ingen förra året. :-( Tydligtvis delades den inte ut till mitt postnummer. Så där gick jag och väntade förgäves. Så jag fick beställa en katalog från hemsidan istället. Så nu håller jag tummarna för att jag får en katalog i år i alla fall. :-D

2009-08-12 @ 23:25:15
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Anna

Aha det är därför jag inte fått någon katalog - ingen reklam skylten! Borde brevbäraren fatta att ALLA vill ha ikea katalogen! :)

2009-08-21 @ 08:11:35
URL: http://totti.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback