Coppar - ny butik i Visby

Jag måste tipsa den nya butik som slagit upp portarna i Visby, en nyttighet alltså. Coppar heter den och för mig kan konceptet inte bli bättre; inredning och skor! Två riktiga Sarafavvisar. Jag vet inte vad det är med mig men det senaste året har jag nog släpat hem åtminstone sex lampor (och nedslaget lommat tillbaka med lika många i butik när jag insett att vi inte behöver fler), det är som om jag dras till belysning i allmänhet och häftiga lampor i synnerhet. Helgen var inget undantag när jag blev förälskad i en stor vispliknande sak från svenska Dome, passande nog heter den just Wisk. Oddbirds produkter är annars högvilt hos LMFI och några fina kuddar fanns även till beskådan och dessutom en hel del justa skor, som sagt, det kan inte bli bättre. Butiken hittar du på Kung Magnus väg 5.


© Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: fröken erikson

men ååå vilken härlig butik! Jag får verkligen visby-abstinens, alldeles för länge sedan jag var där! Härligt med en myshelg, sånt ska man unna sig, fint boende!

Blir så inspirerad av dina bilder Sara! Verkligen färgglada och bra vinklar, jag sugs in i de och vill ta med mig lite in i min lgh.

och jag håller med! skor och inredning, my god * lägg till en väska på det så är saken biff!

juntig kram på dej

(kanarieholmarna var underbart! tuvisen lärde sig simma, delfiner å tapas = maxad energikick)

2009-12-07 @ 08:11:21
Postat av: Charlotte

Åh, älska fågelkudden!

Postat av: butiksinredning

Ser ut att bli ett besök i butiken under sommarens semester! Tack för tipset.

2010-06-24 @ 16:13:36
URL: http://www.butiksmassan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback