Från mig till er - En riktigt God Jul!

Nu har Karl-Bertil delat ut sina stulna julklappar till bättre behövande på tv och julmiddagen står på bordet, senare väntar julklappsspelet. Vad spännade det hade varit att kika in hemma hos er alla ikväll och se hur traditionerna skiljer sig åt, för visst är det så att i de flesta familjer ser julafton lite olika ut även om vissa hållpunkter (läs: Jul-Kalle) verkar vara konstanta hos många. Jag får väl kika in hos er med bloggar och uppdatera mig imorgon. Här kommer lite bilder från ett julutopiskt Nyköping hos svärföräldrarna med en halvmeter snö och några minusgrader... God Jul!



Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Tina Kusina

God Jul kära du och hälsa familjen! Vi laddar för julkaoset på Vallsjön imorgon :) 18 pers och 3 hundar -myyys!

2009-12-24 @ 23:08:19
Postat av: mamamekko

GOD JUL! Hoppas att aftonen varit bra. PAssar väl på att önska GOTT NYTT ÅR nu med ;)

Kram

2009-12-25 @ 08:14:58
URL: http://www.mamamekko.blogspot.com
Postat av: Irma

Hej och tack för en toppenblogg som har glidit högt upp i min favoritlista!

Får man vara nyfiken och fråga var du har hittat ljusstaken som finns på bilden under detta inlägg?

Föll pladask för den...

2009-12-29 @ 21:24:35
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Irma: Tack för de värmande orden! LMFI är under rekonstruktion men jag hoppas att komma igång i den nya suiten inom kort så hav förtröstan... ;-) och självklart välkommen tillbaka!! Nyfikenhet är den bästa egenskapen tycker jag så självklart ska jag tala om för dig att ljusstaken kommer från ILVA (spana in ilva.se eller Sveriges enda butik i Malmö), kostade 139:- och fanns i svart och vitt as far as I know... Här hemma har den blivit en storfavorit och kommer förmodligen att bli stående året runt! :-)

2009-12-29 @ 22:13:39
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback