Det våras för inredningsbloggarna

Igår korades vinnarna av Stora bloggpriset och i kategorin livsstil var Frida med sin inredningsblogg Husmusen nominerad, och vann!! Husmusen är en av de bloggar jag är allra trognast och jag är inte ett dugg fövånad att hon inspirerar och fängslar många med mig i sina träffsäkra och stilrena design- & inredningsspaningar och på så sätt fått sina välförtjänta röster. Jag tycker dock att det är en smula konstigt att inredningsbloggarna inte finns representerade under en egen kategori med tanke på popularitet i ämnet och mängden bloggar det finns där ute, likt mode, som har en egen kategori. Det är bara att hoppas på nästa år och att alla inredningsbloggare keeps up the good work!

Än en gång, grattis Frida!!


Foto: tv4.se

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Håller med! Inredning borde få en egen kategori.

2009-02-04 @ 23:02:16
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback