H&M Homes nätbutik öppnade idag


Du har väl inte missat att H&M slog upp portarna till sin nätförsäljning av den nya homekollektionen idag? Jag tycker om hemsidan som är ren och har fina inspirationsbilder, även om den känns en aningen omständig. Det är drygt ett hundratal produkter, mest textilier, uppdelat efter både funktion i hemmet och stilgrupp.
Jag har redan hittat favoriter som jag troligtvis kommer att klicka hem; en glad badrumsmatta, jättefina påslakan (det fanns flera favoriter där!), en snygg pläd och superbilliga, enkla och snygga duschdraperiringar. Priset är lågt, helt i linje med H&M's övriga sortiment och det är ju toppen! Den enda nackdelen är att jag gärna vill känna på saker innan jag tar ett köpbeslut, men det är väl en vanesak eftersom jag inte brukar nätshoppa heminredningsprodukter som jag aldrig har hållit i eller sett i butik.

Foto: eget kollage av bilder från hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback