Kan du göra en rosett, kan du slå en knut så lätt...

Efter förra inlägget fastnade jag lite i bandträsket. Jag tror att det är pysselgenen i mig som gör mig så svag för band i alla dess former: dekorationsband, snoddar, tampar, snören och slingor. Det finns massa band som jag har svårt för t ex. de som är ryschiga eller allmoge är jag inte värst förtjust i, men övervägande gillar jag de flesta och särskilt de med prickar på! Snacka om att jag var som ett barn i en godisbutik när jag gick in i monter C.18.30 på Formex. Strelitzia Decor har band för alla tillfällen, tyvärr känns hemsidan rätt tunn om man ser till utbudet som presenterades på mässan. Vårens trendfärg gul fanns såklart.


Foto: Sara Zetterström/ Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback