Vårnyheter hos Bosign

Det som jag fastnade mest för i Bosigns monter på Formex var dessa skoförvaringslådor. Halva landets kvinnliga befolkning måste ju rimligtvis lida av samma problelm som jag - var gör man av alla skor? Perfekt med en transparent låda för att genast identifiera innehållet utan att behöva öppna lådan samtidigt som de stilrena illustrationerna gör att en annars ganska trist box såpass snygg att man inte behöver gömma undan den i ett skåp. Jag skulle kunna tänka mig att de till och med ser fina ut staplade på hög i hallen. 195:-/4st kostar den mindre för damskor och 240:-/4st för den större herrdito. För förvaring av stövlar kostar 2 st 195:-. Spana även in det fiffiga stövelstödet. Nyhet för våren är bl. a lådorna för stövletter, tröjor och slisar/scarves och de börjar säljas i mitten av april.

Foto: Pressbilder från Bosign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback