Happy Birthday - bloggen 3 år!

Idag är det tre år sedan jag gjorde mitt första inlägg på Little Miss Fix It. Hurra för bloggen som dagligen ger mig så mycket inspiration, nya bekantskaper, vänner, glädje och underbar feedback!! F ö känns det som om det var tvåårsjubileum igår. Firandet kan tyckas lite sent och anledningen är ingen annan än att livet "behind the scenes" är fullt av män på affärsresa, gästsängsurfande vänner, middagsnjutning och ett hektiskt yrkesliv däremellan. Kvällen till ära har jag bakat en paj för att fira bloggen och bildidén föddes när jag hittade de söta ljusen på Stockhome och mindes Fridas fina bild från istockphoto.

Grattis Little Miss fix It, det här är bara början!


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Hurra hurra, grattis! Hoppas du fortsätter ett bra tag till.

2009-06-05 @ 22:57:53
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Ulrika Isaksson

Grattis och tack för en superblogg! Härlig inspiration och massor av bra idéer bjuder du på dag efter dag.

2009-06-06 @ 19:09:29
URL: http://www.snyggtigen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback