Snyggt igen - ny butik på nätet

Jag fick ett mejl från en läsare, Ulrika, som tipsade mig om sin webbutik Snyggt igen. Det är som loppis fast på nätet och gissa om jag gillar den! Loppisar är ju toppen och en nätversion känns mycket spännade. Ulrika har länge drömt om detta och att hon nu förverkligat idén är ett tecken på att man aldrig ska sluta drömma och att man faktiskt även ska våga satsa på sin dröm också. Spana in utbudet du med, själv hittade jag mycket fint men föll lite hårdare för dessa ljusstakar och den härligt slitna plåtburken. Snyggt igen - det är så sant som det är sagt. Tack för tipset Ulrika och lycka till!


Foto: snyggtigen.se

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jättetrevlig butik besöker själv ofta http://www.prylodesign.se/index.html

2009-06-03 @ 18:08:27
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Och jag har shoppat hos Snyggt Igen - fina skålar, en babyfilt och en vacker vas. Toppenbutik och himla kul idé tycker jag.

Postat av: Camilla

Hej!

Gillade din idé med termos och klistervinyl. Var har du hittat termosen? Det stod ikea men såvitt jag vet säljer de inte termosar??

Mvh Camilla

2010-01-21 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback