Söndags-avkoppling

Idag blåser det ganska mycket, som alltid i en kuststad, så frukosten blir inomhus trots strålande sol ute. Som sällskap har jag Gängkrig 145 - Jens Lapidus senaste, den tredje boken i berättelsen om Stockholm Noir och den är helt annorlunda mot de två tidigare. Historien är den samma, om Stockholms undre värld, men boken är en serietecknad storpocket illustrerad av Peter Berting. I början hade jag lite svårt att få flyt i berättelsen eftersom det är ganska många textrutor och pratbubblor, men nu så gilllar jag upplägget. Omväxling förnöjer som det så käckt heter. Sen ska jag uppdatera mig på alla härliga bloggar, något jag inte riktigt hunnit med denna vecka.

Hoppas ni får en toppensöndag kära bloggläsare!


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: mia

mer pysseltips!!!!!

2009-06-16 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback