Örngott från Nyblom o Kollén

Idag överraskade Jesper mig med nya underbart mjuka örngotten Sixten från Nyblom o Kollén. Han var på tjänsteresa genom Småland och körde förbi Designgallerian i Högsby och granne med den ligger en liten inrednings- & presentbutik som heter just Lilla Butiken. Där fanns dessa skönheter av indisk bomull (confidence in textiles-märkta minsann) och de kommer passa perfekt som uppiggande extraörngott till våra vita satinlakan!
Vad var din senaste överraskning i inredningsväg?


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh va fina! Så mysigt med mjuka lyxiga lakan, man kan aldrig få för många.



Men senaste inredningsöverraskningen.. nja det är nog bara jag som tillför till inredningen men sånt, imorgon tänkte jag köpa mig en tidningshållare från Designtorget -har en alldeles för stor hög på soffbordet nu!

2009-03-19 @ 14:09:34
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback