Var tog helgen vägen?

Jag är ledsen at jag varit så dålig på att uppdatera bloggen under några dagar. På fredag eftermiddag känns det som om helgen ligger som ett fantastiskt stort (A0 minst) vitt ark som ska fyllas med allehanda färger och former. Socialt umgänge, hemmamys, diverse pyssel- /inredningsprojekt och bloggande liksom den behövliga laddningen inför kommande veckas arbete. På lördag eftermiddag kommer oväntat besök och nu har arket krympt till ett A3 och pryds endast av några få streck (ev. kan det vara trötthetsblixtar efter konserten på fredagen), och nu på söndagkvällen  är det bara en liten post-it kvar som är fylld mest med ettor och nollor.. ni vet sånna dära nödvändigt fixastädalagamat-koder för att vardagen ska fungera... A0 eller inte, min helg innehöll inte den produktivitet jag tänkt mig men ibland är det skönt att bara följa vinden och inte göra något särskilt.
Husmusen frågade i ett inlägg vilken servis hennes läsare har. Vi har ingen finservis för jag kan inte bestämma mig för vilken serie jag ska börja samla på, trots allt är det för mycket pengar för att tröttna efter några år, men jag gillar svägerskans gröna Nobel. Tillsvidare får IKEA 365+ duga. Däremot önskar jag att våra Grcic från Iittala fortfarande fanns i produktion. De är goda till frukostjuicen.


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback