Efter regn kommer solsken...

...och efter en härlig (men intensiv) helg kommer migrän som ett brev på posten. Egentligen var det inte migrän utan mer som en hemsk huvudvärk som vägrade ge med sig (och tro mig, migrän är värre än så). Jag vet inte om det var all jag-vill-ha-stress som jag utsatte kroppen för främst i lördags, eller så drabbades jag helt enkelt av Design Passion! (trumvirvel tack) En kompis frågade om jag fått svininfluensa. Ha-ha vad dum du är sånt ska man inte skoja om sa jag, men i mitt stilla sinne undrade jag om jag mött någon liten snuvig gris i storstaden (jag var ju onekligen på Berns natten till lördag).

Idag mår jag bättre och nu är det jobbardax. Jag har fått lite påbackning för att jag lovar runt och håller tunt här i bloggen. "Var är din nya bloggdesign?" Ja det undrar jag med, men under working progress kan man iaf kalla den. "Mera pysseltips", "Meera pyssel" skanderar andra. Jag gillar när ni har åsikter, det är det som gör bloggen till något mer än en enmansshow. Jag lyssnar och lär och sen kommer det nåt. Jag lovar ;-). Ikväll ska jag leverera ett inlägg om något som inspirerar mig något så in i norden.

Hoppas ni får en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback