Massiv inredningsinpiration & jättekanelbulle

Igår hade jag bekymmer med blogg.se, men idag tyckts det tack och lov fungera finfint, så en snabb up-date!

I fredags blev det härlig tjejmiddag med hemmagjord Ceasarsallad (mumma!) och dans natten lång! Hela dagen igår var ett intensivt design- och inredningsmarathon. Designtorget, Stockhome, Plan ett, Norrgavel, Nordiska Galleriet, Svenskt Tenn, Bruka Design och några second hand-butiker hanns bl.a med. Jag älskar Stockholms utbud! Stadens i särklass största kanelbullar hittar man på café Saturnus. En sväng till paradiset Pärlshopen stod också på agendan...

Nu ska jag följa med min lilla au-pairtjej (som blivit stor) och kolla på hennes tennismatch. Sen blir det Design Passion.


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It & Camilla Stogardt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback