På önskelistan...

Imorgon är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag! Jag må fylla 31 men är barnsligt förtjust i att fylla år och ha kalas. I år har jag faktiskt inte uttalat en enda önskan så varje present kommer bli en sann överraskning. För nöjes skull har jag ändå gjort en liten önskelista och när jag tittar på den blir jag full i skratt för det är ju nästan bara husgeråd! Jag som inte ens gillar att laga mat. Men som den mini-Leila jag är har det bakats för fullt ikväll och jag skulle inte bli ett dugg ledsen om en Kitchen-Aid flyttade hem till oss...


Fr. vänster: Kitchen-Aid, Smålandskasse i Josef Franks Manhattan, Delicious skålar, Åsa Lindströms guldbägare och prickigt porslin från GreenGate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback