En formgivare behind the scenes - Jon Eliasons blogg

Jon Eliason har varit min förebild sedan långt innan jag ville bli formgivare och bidrog säkert till att jag valde den inriktningen i livet. Hans sprudlande energi och konstnärliga personlighet smittar av sig. Han är förmodligen den enskilde formgivaren som jag bloggat mest om så därför tänkte jag tipsa om att han sedan ett par månader tillbaka bloggar! Nu kan man alltså följa denna intressanta man i sina resonemang kring människan och formen. Men tro inte att man får veta allt om honom för, precis som de flesta bloggare vet, så skildras bara en liten del av personen bakom texten och bilderna men ack så spännande läsning! Du hittar bloggen här.


Foto: Skärmdump från elleinterior.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback