Bauhausgolv uppåt väggarna

I helgen var vi hemma hos en kompis brorsa för första gången på några månader. Sist var han mitt uppe i bygget av en liten lägenhet ovanpå sitt garage och nu stod den färdig. Den vingliga byggstegen hade bytts mot en rejäl trätrappa och  många fiffiga platslösningar för förvaring hade tagit form. Något som jag gillade extra mycket var stänkskyddet bakom spisen i köket som är ett paket laminatgolv från Bauhaus. Tänk vilket billigt alternativ! Tyvärr blev det bara förevigat av mobilkamera men trots den sämre bildkvaliteten kan ni nog hålla med om att det både är annorlunda, lite kul och riktigt snyggt.


Mobilfoto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It




Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag gillade det :)

2010-04-08 @ 14:02:48
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Ika

Coolt! Jag var inne på att sätta Ikeas vita högblanka golv på väggarna i köket, men det var bara jag som var inne på det inte Stefan...

2010-04-08 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback