Presenttips fruktkorg: IKEAs TRÅDIG

Jag måste bara tusenfalt tacka för alla härliga kommentarer angående mitt fotpallsöverdrag, det gör mig verkligen jätteglad! (Ja både överdraget och era snälla kommentarer ;-)...) De senaste dagarna har varit fullspäckade på kvällarna varför jag inte riktigt hunnit blogga, jag var tvungen att vara ute och vässa formen för imorgon kör jag igång med mitt jogging cross-pass (löpning/styrka i 75 min) för Friskis & Svettis. Ikväll tog jag däremot lite ledigt och firade min kusin Fia som fyller år. Hennes sambo sa att hon önskade sig "nåt inredningstjofs" och jag jobbar ju inte på det stora blå möbelvaruhuset för inte. En av IKEA's nyheter är skålen TRÅDIG och jag gillar den supermycket! (Tänkte likt många andra bloggare visa lite favoriter i och med katalogsläppet så småningom.) Enkel modell av Ehlén Johansson med en tydlig formgivningskänsla. Jag fyllde den med lite blandade exotiska frukter (och mörk choklad) och fick den inslagen i cellofan hos favoritfloristen. Med tanke på födelsedagsbarnets inte längre så ringa ålder är det dags att jaga fatt på antioxidanterna och att "frukt är också godis"...


Foto: Sara Zetterström och IKEA

Kommentarer
Postat av: Fia

Å jag gillade den jätte mkt jag med!!! Tack igen, å tack för igår!! Kramar

2010-08-26 @ 08:41:41
URL: http://himlamassafoton.blogg.se/
Postat av: Alexandra

En fin present,tack för idèn/ Alexandra

2010-08-26 @ 13:52:04
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback