Skriv din egen guidebok

Som en flitig användare av små skrivböcker, från A5 och mindre, där jag klottrar ner allt ifrån kloka ord till ritningar på framtida DIY's blev jag glad att se att Moleskine kommit med en nyhet genom sina City Notebooks. En anteckningsbok med gatuindex, kollektivtrafik och massa plats att själv skriva ner anteckningar om sånt som är värt att lägga på minnet. Hittills finns det böcker för 45 av världens storstäder och jag skulle verkligen behöva en för Stockholm, en stad som känns lite som hemma men ständigt är en källa till nya upptäckter, inte minst av mysiga cafeér och pikanta små butiker. Kolla in om just din favoritstad finns med på listan. Cirkapris 150 kr och säljs i våra större städer.


Foto: skärmdump från moleskine.com


Kommentarer
Postat av: Tina

Det var en riktigt fiffig idé! :-)

2010-12-07 @ 08:15:02
URL: http://tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jaaa, sådant här gillar jag!

2010-12-07 @ 09:57:43
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback