Vill du bli IKEA modell?

Har du någon gång undrat över personerna på bilderna i IKEA-katalogen och kanske rent av tänkt att du vill vara en del av världens mesta trycksak? Efter att ha jobbat med lite olika projekt inom IKEA, nu senast på ICOM så känner jag igen fler och fler kollegor som figurerar i katalogen eller olika reklamsammanhang. Dessutom råkar jag veta att man nu söker nya modeller. Mejla en nytagen bild på dig själv, namn, adress, telefonnummer och födelseår till inredare.modell.se(at)ikea.com om du är intresserad. Barn under 18 år behöver sina föräldrars tillstånd. Själv figurerade jag, iklädd skidpjäxor, i lokaltidningen idag och vad ska jag säga... det räcker så.


Foto: skärmdumpar från IKEAs hemsida


Kommentarer
Postat av: Tina

Det räcker så...?! Tycker det verkar kallt med bara pjäxor ;) Kram på dig!

2010-12-14 @ 09:57:12
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-14 @ 17:57:27
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Ulrika

Haha, kan tänka mig att du var hur snygg som helst i pjäxor, skidfantom som du är... :-)

Kram och God Jul till er båda!

2010-12-15 @ 08:07:25
Postat av: Frida H

Ja, min kusin Peter Westerfors har varit med i en tavla i en hylla en gång ^^

Jag hade se Underbara Clara i ett retroinspirerat inslag, om IKEA kommer att komma med något liknande :) FRÅGA HENNE! Ni borde kanske inkludera lite bloggerskor? Då sprids ju orden snabbare också :)

2010-12-15 @ 21:26:57
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback