En del av inredningen...

Det har varit riktigt glest mellan inläggen på sistone och det kommer sig av att jag fått en släng av halsont och feber-baciller och varit sängliggandes sen i tisdags. Jag börjar känna mig som en del av inredningen. Underbara, fina Jesper kom hem med Ben & Jerry-favoriten igår (som lite tröst för att jag inte kunde gå ut och äta med kollegorna som planerat). Halsen börjar faktiskt kännas bättre, peppar-peppar... I vanlig ordning hamnar jag i gästsängen när jag är sjuk - det är liksom lite mysigare att ligga  i arbetsrummet, lite mer att tittta på. Idag orkar jag t o m att pluppa på datorn, tacka vet jag laptops.


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Annatotti

Krya på dig! Blev riktigt sugen på Ben & Jerrys men kanske lite taskigt att ta med sig till killen som ligger hemma i kräksjukan...

2010-01-28 @ 14:07:08
URL: http://totti.wordpress.com
Postat av: Josefine

Ush inget kul att vara sjuk! Hoppas du kryar på dig snart (låter dock väldigt gott med Ben & Jerry).



Kram Josefine

2010-01-29 @ 12:06:12
URL: http://josefineathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback