Fyra inredningstecken på en bra nyårsfest

GOTT NYTT 2010!!!

Tanken var att jag skulle visa lite bilder inför min nyårsafton men ni vet hur det är med allt det där som ska hinnas med... Snittar som ska göras, is som ska frysas, flugor som ska knytas och naglar som ska målas. Bloggar som ska bloggas fanns inte med på min to do list, inte om du frågar Jesper i alla fall. Det blev till slut en superkul nyårsfest med middag som hölls en mysig festlokal som liksom sitter ihop med den gamla ringmuren i Kalmar. Efter dans, drinkar och raketer bar en mindre skara av mot det Zetterströmska residencet för ännu mer dans (och drinkar). När jag vaknade igår så kunde man urskilja vissa genomgående drag i lägenheten - här hade det varit en bra nyårsfest! Eftersom detta är en inredningsblogg så besparar jag er detaljer om borttappade kavajer, chipssmulor och dylikt, istället kommer här fyra inredningstecken på en bra nyårsfest:


Uppifrån från vä: Soffan såg ut som ett smärre vulkanutbrott, fåglarna hade dansat omkull, festkläder som en dekorativ(?) inredningsdetalj och slutligen tavlor som är lite på pickalurven...

Mot ett nytt härligt år med Little Miss Fix It! Du följer väl med under 2010 också?!



Kommentarer
Postat av: Åse

Det låter som om du hade en underbar nyårsafton!



God fortsättning på det nya året

2010-01-02 @ 11:35:56
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Emelie

Vilken underbar tavla i hallen! God fortsättning! Kram

2010-01-02 @ 19:56:22
URL: http://www.emelish.blogspot.com
Postat av: Anna

Mitt nyårslöfte var (på nyårsdan när jag insåg att man inte ska släcka törst med vin): Varannat vatten. Var kanske inte ensam att ha det löftet. ;)

2010-01-04 @ 13:05:02
URL: http://totti.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback