Fredagsmys och frustration

Aaahhhrrrgggg!!

Ursäkta den brutala inledningen men nu är jag inne i en sån där jobbig period igen, då inspirationen och blogginläggsidéerna liksom kokar över och skapar cyntax error istället för att flöda. To much inspiration and so little time. Ja-ja, tänker kanske ni, allt handlar väl om prioriteringar. Så sant, så sant och denna vecka har jag prioriterat sömn och lite catching up på kompisfronten, vilket jag även tänker ägna kvällen åt med middag hos fina Stina. Men imorgon är en annan dag och bloggen lär ju inte självantända och försvinna... eller?!? (hemska tanke) Happy Friday så ses vi i helgen alla tålmodiga bloggisar!

En liten spoiler: I de kommande inläggen blir det DIY (eller GDS som jag kallar det), god smak och läckra illisar...


Foto: Sara Zetterström , Little Miss Fix It

Så här såg det ut i vardagsrummet när jag skulle ta ner kalaspyntet i måndags. Ballongerna hänger fortfarande kvar, för inte kan man föstöra glädjen för en blomma som sträcker upp kronbladen i skyn och ser så här lycklig ut...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blomman tror ballongen vara en sol. Ballongotropism...

2010-06-12 @ 14:02:32
Postat av: authentic pandora beads

ger fortfarande kvar, för inte kan man föstöra glädjen för en

Postat av: ed hardy boots

tagen på västkusten nu i våras, närmare bestämt utanför Falkenberg. Du kan se bilder på bloggen därifrån, jag och min bror var nere och representerade WainmanSweden, ett Kite märke som min bror säljer.

Postat av: thomas sabo charm

en ledig dag som helst är min favorit! Jag som jobbar alla näter njuter verkligen av en ledig vardag - då kan jag njuta som mest!

2010-06-21 @ 10:45:46
URL: http://www.thomassabosales.com/
Postat av: discount true religion jeans

Älskar också Marimekkos nya kollektion, så himla fin!! Vart har du köpt de svartvit rutiga underlägget??

2010-06-21 @ 10:46:46
URL: http://www.etruereligionjeans-sale.com/
Postat av: buy discount true religion jeans

Endast två ting äro hvita: oskuld – arsenik. Hav du oskuld. Jag har arsenik.

2010-06-21 @ 10:51:53
URL: http://www.etruereligionjeans-sale.com/
Postat av: true religion women's jeans on sale

Älskar också Marimekkos nya kollektion, så himla fin!! Vart har du köpt de svartvit rutiga underlägget??

2010-06-21 @ 10:52:44
URL: http://www.etruereligionjeans-sale.com/
Postat av: Mikkelmerete

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-03-30 @ 20:43:45
URL: http://mikkelmerete.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback